czwartek, 7 kwietnia 2016

SANEX

KOLEJNA KAMPANIA ZE STREETCOM - SANEX #‎sanex‬ ‪#‎dbaozdrowieskory‬ 
Otrzymałam 12 żeli pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate i 12 antyperspirantów Sanex Dermo Total Protection 7in1dla siebie i znajomych. Teraz podam trochę informacji na temat tych produktów.

Sanex Dermo
Pro Hydrate

GŁĘBOKO NAWILŻAJĄCA PIELĘGNACJA DLA SKÓRY BARDZO SUCHEJ

Suchej skórze brakuje wilgoci, przez co jest bardziej narażona na podrażnienia. Żel pod prysznic i płyn do kąpieli Sanex Dermo Pro Hydrate mają wyjątkową formułę z naturalnymi składnikami nawilżającymi, które pomagają przywrócić naturalny poziom nawilżenia Twojej skóry i wspierają jej barierę ochronną. Sanex Dermo Pro Hydrate głęboko nawilża, chroni i utrzymuje w równowadze suchą skórę, aby utrzymać jej zdrowie i dobre nawilżenie. Zatwierdzone przez dermatologów.



Sanex Dermo
Total Protection
7in1 complex

SIEDEM KORZYŚCI, KOMPLETNA OCHRONA

Dla tych, którzy chcą wszystkiego. Sanex Dermo Total Protection 7in1 zapewnia kompletną ochronę z 7 korzyściami zawartymi w jednym antyperspirancie:
- skuteczną 48 godzinną ochronę przed potem i nieprzyjemnym zapachem
- ochronę przed przed białymi i żółtymi plamami
- zapewnia uczucie świeżości
- nie zaburza pH skóry
- dba o dobrą kondycję skóry
- nie wywołuje podrażnień
- szanuje florę bakteryjną skóry
Testowany dermatologicznie.

3 komentarze:

  1. Bardzo sobie chwalę te produkty ,po krótce co o nich myslę :
    " To pierwszy antyperspirant w kulce ktory zgodnie z obietnica producenta nie robi zoltych plam,chroni skutecznie przed poceniem,nie podraznia okolic pach,ladnie delikatnie pachnie wiec nie koliduje z perfumami a przy tym jest bez parabenow i alkoholu i daje mu trylion gwiazdek za to. Uwielbiam go i od teraz bede uzywac tylko jego. Sanex 7w1 protection staje na wysokosci zadania.Mój numer 1 teraz i zawsze."
    " Zel Sanex dermo pro-hydrate z formuła dermo active3 do skóry bardzo suchej przepieknie pachnie ,konsytencja jest gęsta,dobrze się pieni ale najważniejsze ,że zarówno podczas kapieli jak i po niej skóra jest wyraźnie gładsza,delikatniejsza,nie podrażniona,dobrze nawilzona wręcz nie wymaga balsamu.mimo iż od niedawna uzywam produktów Sanex to ewidentnie widzę pozytywną różnicę ."/taraxia

    OdpowiedzUsuń
  2. JUWO- Ja również rozpoczęłam swoją przygodę z produktami firmy Sanex. Do tej pory w ogóle nie słyszałam o Sanexie ale odkąd jestem użytkownikiem antyperspirantu Sanex Dermo Total Protection 7in1 a także żelu pod prysznic Sanex Dermo Pro Hydrate widziałam już nie raz reklamę w telewizji. Jakie moje wrażenie? Ogromnie POZYTYWNE. Mam bardzo suchą skórę z tendencją do zaczerwienień i przesuszeń ale po użyciu żelu pod prysznic Sanex moja skóra stała się delikatna, miękka i dobrze nawilżona. Już po tygodniu stosowania zauważyłam ogromną poprawę kondycji mojej skóry. Co do antyperspirantu to była sceptycznie nastawiona. Bałam się, zę mnie uczuli albo, że będzie pozostawiał plamy na ubraniach. Ale FAKTYCZNIE nie pozostawia plam, ładnie pachnie i pozostawia uczucie świeżości przez cały dzień. Jestem BARDZO ZADOWOLONA z produktów Sanex. Rozdałam kilka żeli, pare antyperspirantów i jak do tej pory same pozytywne opinie. Ulotki rozeszły się jak świeże bułeczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Żel Sanex Dermo Pro Hydrate należący do wyjątkowa seria Sanex Dermo wspiera barierę naszej skóry, nawilża i nadaje świeżość po każdym zastosowaniu. Cechy: nawilżenie, ochrona, utrzymanie naturalnego pH.
    Cechy: kremowy, lekki zapach, biała konsystencja żelu, dobrze się pieni, dobrze się spłukuje. Opakowanie: od prawej strony wcięcie, z tyłu nazwa Sanex pisane Braillem, nie wymyka się podczas kąpieli. Kolorystyka spokojna, stylowa dla całej serii Hydro.
    Antyperspirant Dermo 7w1 Protection zapewnia 48h ochronę przed poceniem (w100% popieram),nie pozostawia plan na ubraniach, fajny zapach. Opakowanie: kulka standardowa, ale nakrętka wydłużona, łatwo się zakręca.

    OdpowiedzUsuń

Zostałam ambasadorką kosmetyczną, dzięki czemu miałam możliwość przetestować kosmetyki do pielęgnacji włosów z rokitnikiem firmy Marion. Pi...