piątek, 15 kwietnia 2016

SANEX - MOJA OPINIA

Pragnę Wam przedstawić moją opinię na temat produktów SANEX,które mogłam przetestować dzięki STREETCOM #‎sanex‬ ‪#‎dbaozdrowieskory‬

ŻEL POD PRYSZNIC SANEX DERMO PRO HYDRATE




Moja skora jest bardzo sucha i wymaga szczególnej pielęgnacji,dzięki żelowi Sanex Dermo Pro Hydrate  mogłam przekonać się na własnej skórze jak działa zachwalany przez producentów ten produkt .Żel ma delikatny zapach i lekką kremową konsystencję,jest wydajny,już po pierwszym użyciu zauważyłam znaczną poprawę moja skóra stała się gładsza,miękka i miła w dotyku,żel zapewnił jej 100% nawilżenie i odżywienie, nie podrażnia i nie uczula,więc mogę Wam go szczerze polecić.









ANTYPERSPIRANT SANEX DERMO TOTAL PROTECTION 7in1 COMPLEX


Jest jednym z lepszych antyperspirantów jaki dotąd miałam okazję wypróbować,zapewnia skuteczną ochronę przed poceniem i nieprzyjemnym zapachem,delikatny dla skóry,nie wywołuje podrażnień ,nawet po depilacji można go bez obaw używać.Ma ładny zapach,który utrzymuje się przez cały dzień,skóra pod pachami nie poci się tak szybko,nie pozostawia plam na ubraniach. .Dla mnie to idealny antyperspirant , bo przy małym dziecku jestem cały czas w biegu a on zapewnia mi uczucie świeżości na cały dzień, w 100% mogę go Wam polecić.

1 komentarz:

  1. Dzięki żelowi SANEX DERMO PRO HYDRATE można idealnie dbać o suchą skórę. Żel ma bardzo przyjemny i delikatny, kremowy zapach. Jest bardzo wydajny. Różnica na skórze jest widoczna już po pierwszym użyciu :) Skóra jest nawilżona, gładka i miła w dotyku. Jednym słowem - idealny kosmetyk.
    ANTYPERSPIRANT SANEX DERMO TOTAL PROTECTION 7in1 COMPLEX to najlepszy antyperspirant jaki miałam do tej pory. Jestem nim zachwycona i polecam go z czystym sumieniem. Podobnie jak żel ma delikatny zapach. Rewelacyjnie chroni przed nadmiernym poceniem oraz przed brzydkim zapachem. Nie podrażnia skóry, co dla wielu osób jest niezwykle ważne. Dodatkowym plusem jest to, że nie pozostawia śladów ani na czarnych ani na białych ubraniach.

    OdpowiedzUsuń

Zostałam ambasadorką kosmetyczną, dzięki czemu miałam możliwość przetestować kosmetyki do pielęgnacji włosów z rokitnikiem firmy Marion. Pi...