wtorek, 15 sierpnia 2017

HOT EYES STEAM Rozgrzewająca maska na oczy

Ukojenie i relaks dla zmęczonych oczu -maska HOT EYES STEAM

Niedawno zarejestrowałam się na stronie Ambasadorka Kosmetyczna pl, udało mi się dostać do pierwszych testów ,w których miałam możliwość wypróbować  Maskę na oczy HOT EYES STEAM.
#AmbasadorkaKosmetyczna

Światowy Bestseller Rozgrzewająca Maskę Na Oczy.
To innowacyjna maseczka, która już po kilku minutach przynosi ulgę zmęczonym oczom oraz je odpręża. Produkt ten jest przeznaczony dla wszystkich osób, które mają zmęczone oczy. Już po kilku minutach użytkowania przynosi ulgę zmęczonym oczom oraz je odpręża. Poza tym:
* redukuje cienie,
* zmniejsza opuchliznę,
* relaksuje i regeneruje oczy oraz skórę wokół nich,
* eliminuje zmęczony wygląd,
* wygładza skórę wokół oczu,
* poprawia cyrkulację krwi.

Maska po nałożeniu na oczy zaczyna się rozgrzewać do 40 stopni,powodując ,że czujemy się zrelaksowane i odprężone,a nasze oczy odpoczywają. Zakładamy ją na 15 minut, początkowo miałam obawy by nałożyć ją na oczy,bałam się jak zareaguje na moje oczy, na szczęście wszystko było dobrze,efekt rozgrzewania był bardzo przyjemny .
Jestem kobietą ,która właśnie potrzebowała takiego produktu,który pomoże jej zmęczonym oczom,dzięki tej masce zmniejszy się cienie i opuchlizn pod moimi oczami, dla mnie to duży plus, ponieważ  mam problem ze snem i jestem wiecznie niewyspana , moje oczy rano wyglądają koszmarnie.Taka chwila relaksu i regeneracji była dla nich  bardzo wskazana,po jej użyciu czułam ,że moje oczy zrobiły się bardziej wypoczęte i lepiej wyglądały.

Polecam Maskę Hot Eyes Steam - to natychmiastowa ulga dla zmęczonych oczu.
#AmbasadorkaKosmetyczn



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostałam ambasadorką kosmetyczną, dzięki czemu miałam możliwość przetestować kosmetyki do pielęgnacji włosów z rokitnikiem firmy Marion. Pi...