poniedziałek, 26 października 2015

PERLUX


PERLUX - TO SKUTECZNOŚĆ NA PIERWSZYM MIEJSCU  :)                                                         Czym są perły Perlux i co zawierają?                                                                                                                                                            Perły są najskuteczniejsze w działaniu- połączenie proszku i żelu ,chronią kolor ubrań ,wybielają i chronią tkaniny przed szarzeniem.Są łatwe w zastosowaniu -jedna perła -jedno pranie.Perlux zawiera aktywne związki ,które skutecznie usuwają  zarówno codzienne zabrudzenia ,jak i trudne ,zaschnięte plamy.                                                                                                                                             MOJA OPINIA:                                                                                                                                 Jestem bardzo zachwycona efektem prania ,Perlux świetnie sobie radzi z plamami z trawy,błota ,czekolady,ketchupu czy nawet czerwonego wina i to już w 40 stopniach.Ubrania nie dość ,że czyste to ślicznie pachną,zapach roznosi się po całym mieszkaniu,pościel wyciągnięta z szafy po 2 tygodniach nadal pachniała,aż przyjemnie było się położyć.Pranie jest miękkie,nie wymaga płynu zmiękczającego bo perły mają go same w sobie,po kilku praniach nie zauważyłam blaknięcia ubrań Dzięki perłom white moje ubrania są śnieżnobiałe i nie szarzeją,ponieważ zawierają one odplamiacz,który sprawia,że ubrania są czyste i odkamieniacz,który chroni pralkę .Perlux spisał się na medal,a dodatkowy plus ,to,że jest to polski produkt.Opakowanie jest praktyczne,mało zajmuje miejsca,perełki są idealne w użyciu nie rozsypują się jak proszek. Perły Perlux zdobyły moje zaufanie i na stałe zagoszczą w moim domu.Szczerze polecam dla wszystkich,żeby sami przekonali się o ich działaniu i skuteczności.         

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostałam ambasadorką kosmetyczną, dzięki czemu miałam możliwość przetestować kosmetyki do pielęgnacji włosów z rokitnikiem firmy Marion. Pi...