czwartek, 3 września 2015

EVERYDAME - Podpaski always

TESTOWANIE PODPASEK ALWAYS Z EVERYDAME

3 komentarze:

  1. Jestem bardzo zadowolona z nowych Always. Tak samo moje koleżanki. Test chłonności zrobił na nas ogromne wrażenie. Wszystko dzięki specjalnej formule zamieniającej ciecz w żel. Do tego Always są ultracienkie! POLECAM!
    http://dziewczynazpolibudy.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Podpaski Always są super. Bardzo cienkie, a przy tym superchłonne. Jestem z nich bardzo zadowolona i z czystym sercem polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowe podpaski Always Ultra-do 100% ochrony przed przeciekaniem, i to jest prawda. Przetestowałam je i jestem mega zadowolona. Moim faworytem s a podpaski na noc ALWAYS ULTRA NIGHT są rewelacyjne. POLECAM-gienia1980

    OdpowiedzUsuń

Zostałam ambasadorką kosmetyczną, dzięki czemu miałam możliwość przetestować kosmetyki do pielęgnacji włosów z rokitnikiem firmy Marion. Pi...