piątek, 22 maja 2015

AMBASADORKA WINIARY

DZISIAJ KURIER DOSTARCZYŁ PACZUSZKĘ Z CHŁODNIKAMI WINIARY ,BĘDĘ MOGŁA JE PRZETESTOWAĆ WSPÓLNIE ZE ZNAJOMYMI DZIĘKI REKOMENDUJ TO http://rekomenduj.to/panel PACZKA JEST NAPRAWDĘ SUPER ,DODATKOWO OTRZYMAŁAM  DONICZKĘ I NASIONKA.                                                               

CHŁODNIKI WINIARY INSPIRACJA NA LATO - JEŚLI LATO TO CHŁODNIK,JEŚLI CHŁODNIK TO WINIARY !                                                                                                        Dzisiaj było pierwsze testowanie chłodnika,wybrałam buraczkowy,dodałam jajeczko,ogórka zielonego,szczypiorek no i oczywiście jogurt naturalny,wcześniej chłodnik trzeba zalać 300ml gorącej wody i pozostawić do wystygnięcia,wszystko razem połączyć i gotowe . Chłodnik buraczkowy bardzo mi posmakował ,lekko słodkawy ,wyrazisty smak ,przyjemnie się go jadło ,orzeźwiający posiłek w sam raz na upalne dni,dziś właśnie taki był. Już nie mogę się doczekać  spróbowania kolejnych smaków.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zostałam ambasadorką kosmetyczną, dzięki czemu miałam możliwość przetestować kosmetyki do pielęgnacji włosów z rokitnikiem firmy Marion. Pi...